..mutta se ei jaksa tällä hetkellä kiinostaa edes. En tiedä, mutta tuntuu ettei parhaiden ystävien kanssa jaksa eikä halua suunnitella yhtään mitään. Siis, he ovat kaksi maailman ihaninta ihmistä, mutta, ihminen saa kyllä olla minun puolestani kuinka ihana hyvänsä mutta jos ei koskaan saa kuulla miten asiat on tai mitä seuraavaksi tulee tapahtumaan...no siitä voi suuttua.

Juttu oli tämä: meillä piti olla ihana viikonloppu, piti katsoa Houkutus, höpöttää, valvoa myöhään, syödä karkkia jne tyttöjen juttuja. No, oltiin katsomassa animea ku toista ystävääni tultiin jo hakemaan eikä kai kukaan muu tiennyt kuin hän itse että hänen pitäisi lähteä tänään...no lopulta molemmat ystäväni lähtevät kun olin niin kiukkuinen asiasta että pyysin toista menemään samalla.

Ja ennenkuin joku väittää vian olevan minussa sanon heti suoraan:
1) asiassa EI OLISI OLLUT MITÄÄN KAUHEAA JOS ASIASTA OLISI PUHUTTU AJOISSA
2) tätä sattuu mulle tosi usein, juuri näiden ystävien kanssa. Mulle vain jätetään kertomatta asioita, juuri sillä perusteella että "en ajatellu että sinun pitäis tietää", "luulin ettei sinua kiinnosta", "ai sori, unohin kertoa sulle."

Siitä tulee oikeasti tosi arvoton olo. Nämä ihmiset ovat parhaita ystäviäni mutta eivät silti älyä kertoa suunnitelmistaan minullekki. Ja muutenki tuntuu ettei meidän tapaamisista tule enää yhtään mitään. Joko se olen (tai aina se olen) minä joka jossain välissä suuttuu...

Tästä asiasta tuntuu olevan aivan turhaa sanoa, en jaksa enää kuulla yhtään noista fraaseista.