Tämä tilanne on epäreilu!!!!


On vain käsittämättömän epäreilua, että sinä, jatkat elämääsi, ja minä vellon muistoissa. On käsittämättömän epäreilua, että minulle tämä riita ja myrskyisä ero on niin kova paikka, etten vieläkään pääse eteenpäin! Ja sinä, leikit sitä aikuista, hah. Aikuinen sinä ET ole. Olet tekopyhä ämmä! SAATANAN TEKOPYHÄ PIKKU ÄMMÄ!!!  


Tietenkin, vain se mitä minä järkytyksissäni tein, (en halunnut nähdä sinua, kun kuulin ettet enää pidä minua ystävänäsi, vain kaupanpäällisenä) , mutta se että sinä puhut minusta pahaa Sannalle, "Eekoo on lapsellinen paska, idiootti, mitä sille kuuluu minun asiat, haluan olla vain sinun ja Marian kanssa..." sehän ei ollut väärin?  Eihän? Heh heh.

 

Voi, näkisitpä sinä tämän kirjoituksen. Tiedän jo että naurat, tiedän jo että uskot olevasi niiin aiquinen. Saatanan ernu, tukehdu hakaneuloihin.

Voisinpa satuttaa sinua, samoin kuin sinä minua. Saisinpa sinulle samanlaisen arven kuin sinä teit minulle! Mutta, olen liian kiltti. Heh, olit oikeassa että olen koira. Heiluva häntä ja luppakorvat puuttuvat. Huomasin sen.  Olen uskollinen, tarvitsen joskus "isännän" ja rakastan ystäviäni. Ja nyt, haukun vihaisesti ja yritän purra. Oi, mikä olisikaan mukavampaa? 

Neuvoni sinulle: KATSO PEILIIN JA MIETI ITSEÄSI: Tosin ethän sinä näe teoissasi mitään väärää? Tulee mieleen Narsisti. Sini oli sinusta kai oikeassa silloin kun haukkui sinua niin. Mutta, eihän tässä riidassakaan, sinulle ei riittänyt että vastasin sinulle rehellisesti kaikesta. Ei, sehän oli vain ininää sinun ylhäisiin korviisi. Se takkutukkasi ei ole ollenkaan suloinen ^^. BTW.

Vihaan sinua. Jos olisin ilkeämpi ihminen, veisinkin sinulta ne kaverit ja ystävät, jotka me jaoimme. Mutta ei, en pysty. Enkä tahdo. Tahdon siinä asiassa olla sinua aikuisempi. Pidän asian vain meidän välisenä, mihin sinä et pystynyt. Toivon totisesti, että joskus saat maksaa teoistasi. Korkojen kanssa.  

SINÄ OLIT MINULLE RAKAS YSTÄVÄ MUTTA HUIJASIT MINUA TÖRKEÄSTI.


Toivottavasti tämä haukkuva koira pääsee vielä puremaan sinua.