No joo, jee kiva maanantai, niin vitun kylmää joka paikassa. Ja ku en tänään sattunu olemaan millään puhe-tuulella (en vihainen silti mistään), eikä kukaan mullekkaan tuntunu yrittävän mitään puhua, niin olin hiljaa. Ja sitte kaikki spekuloi, "mikä sulla on?" "no on sulla nyt joku?". Lähin siitä sitte, kun en jaksanu kuunnella sitä spekulointia, ja niillon tänään hauskempaa ilman minua. Sain juuri kuulla todisteen kun kaikki nauroi niin että kaikui.

Eikö ihmisellä ole joskus olla oikeus olla hiljainen ilman että olisi vihainen? Nyt vasta vituttaa ja olen vihainen.

Taisin tehdä oikein kun menin pois. Ei ne mitään olis viittiny nauraa ku täällon tällainen tunnelman tappaja. Turha mennä mukaan jos ei jaksa. Ei sitä aina jaksa olla sellainen "hehheee-kvaa-ihanaa-nauraa-jee-jee-jee-hahahahahhahahahaaa-wohohohohoo-päläpälä-blaablaa-pölöpölö-liirum-laarun-jaaritusjaaritus..."- tuulellla.

*angstangstangst*

Pitäis syyslomalla mennä kolmen pojan ja kahden tytön(+minä eli 3) kanssa Ylläkselle dubbaamaan. Joo, dubbaus oli minun idea mutta... ei nyt innosta. Tuntuu että aina rikon kaiken, niin kävi viime viikonloppunaki. Enkä edes tiedä pääsenkö, ku olis se Norjan reissuki...sitä en ole vielä kysyny vanhemmiltani. Ja Haluan nähdä Tyttiäki. Tyttiä näkee harvemmin, noita mie näen joka koulupäivä...
Ehkä ne voisivat mennä keskenään sinne...Liikaa toivottu.